onsdag 2 maj 2012

Osynkade vänner

Jag försöker att få ihop en kryssning med mina vänner. Jag såg framför mig en partykryssning med ett stort gäng där vi drack drinkar på däck och hade det allmänt gött. Men det känns som att vi i vårt vänskapsgäng är väldigt off-sync för tillfället. Jag hoppas att det bara är en övergående fas för det tar liksom det roliga ur alltihop när det känns som man jobbar i motvind.

Men jag tror att jag släpper det hela just nu. Jag (och Martin) har ju trots allt väldigt mycket inplanerat i sommar ändå. Jag kanske får nöja mig med Peace & Love, Göteborg med Madonna, Ullared, 2 konserter i Dalhalla, och Coldplay i Stockholm (och eventuellt en sista minutenresa i augusti). Ja, jag kanske får nöja mig med det...

4 kommentarer:

  1. Men jag då? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får komma hit i sommar och så åker vi på "kryssning" på Siljan istället. Martin är kapten och vi kan dricka drinkar. ;)

      Radera