söndag 27 februari 2011

Roliga sms

Har rensat gamla telefoner inför försäljningar. (fråga mig inte varför jag har haft 3 fullt fungerande telefoner liggandes i en låda... idioti..)

Det roligaste var i alla fall att läsa gamla sms. Hittade några godingar:

En av mina vänner skickar kl 2 på natten till mig:
"Det är en jäkla schysst lägenhet jag hamnat i i ikväll.. Kul o se lite olika inredningar hos karlarna.. Men jag ska gå hem snart. Är nog inget för mig. Kram!"
Det roliga i det här är att han som nog inte är nåt för henne är hennes sambo sen några år tillbaka nu. Humor. För mig i alla fall. Hon kanske inte gillar det.. ;)


Ett annat kul är en annan vän som har lite problem med T9-ordlistan på natten:
"Nu har jag kommit hem, har ni? Inspärra en lugn kanske obakisdag imorgon..:P"
Vet än idag inte vad hon menar.. :)

Eller kompisen som är aningens berusad och vars pojkvän ska ta hem henne, hon skickar sms till mig:
"Jag tror [pojkvännens namn] leder mig åt fil håll"
lite senare
"Jag tror [pojkvännens namn] leder mig åt fel håll"
och en timme senare
"Åt vilket håll då"
Undrar bara vad hon svarade på där?

Roliga sms.. Värda att spara! Osäker om mina vänner håller med mig... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar