torsdag 23 februari 2012

Mama, I'm coming home

Tre flickor (o)lyckligt ovetandes om vad just denna kväll 2008 hade att erbjuda... 
I helgen ska jag åka till Gävle. Mitt älskade fina hemma-Gävle.

Det är väldigt sällan jag får hemlängtan nuförtiden men den senaste månaden har jag haft ett sug efter Gävle. Och nu ska jag äntligen få åka dit. Räknade ut att jag inte varit där sedan i november så det är väl på tiden att jag pallrar mig dit...

Så imorgon förmiddag kommer mamma hit till Leksand och hälsar på morfar medan jag jobbar, sen åker hon och jag tillsammans till Gävle. Då hinner jag umgås med henne lite också, för den här helgen kommer jag nog inte vara så anträffbar för min kära mor.

Det enda jag har inbokat i helgen är att umgås med mina fina vänner. Åh så jag längtar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar