onsdag 4 april 2012

Sugen på webb

Jag har sedan Internets begynnelse, eller ja, iaf sedan min Internetexistens begynnelse, varit intresserad av webb, utveckling och design. Jag har haft privilegiet att få jobba med det här de senaste 6 åren, trots att utvecklingen uteblivit alltför mycket senaste 2 åren.

Jag hittade en sida på nätet där man kan gå tillbaka och kolla hur hemsidor såg ut back in the days. Sökte på skoj på min gamla hemsida och hittade den från 2005. Nu saknar den ju bilder men jag inser att jag höll på med nån slags blogg. Synd att jag inte fortsatte...


Nu börjar jag i vilket fall som helst att fundera på om man skulle ta upp det där igen. Webbutvecklingen alltså. Så nu börjar jag googla runt på webbhotell, domännamnsregistrering osv. Vi får se var vi landar...

1 kommentar:

  1. Dagbok på nätet som det hette då =) Vi är ju gamla i gemet, det är vi som borde tjäna massa pengar och springa på stureplan =)

    SvaraRadera