fredag 19 oktober 2012

Instagram, Copygram och Stickygram

Jag är ett hängivet fan av Instagram. Jag tog ner appen så snart den fanns till Android, ungefär i samma veva som det bara sa BOOOM! i antalet användare på Instagram i och med Facebooks köp av appföretaget.

Många foton har tagits och publicerats och det är ju som de säger, en bild säger mer än 1000 ord.

Nu har några påhittiga företag kommit på nya användnings/affärsområden för oss Instagram. Copygram och Stickygram är några, finns säkert fler. Men just Copygram och Stickygram har jag testat på senaste veckan. Och resultatet är bra! Jag är supernöjd med papperskopiorna av mina Instagrambilder och de små magneterna är fantastiska. Vilket lyft på kylskåpet!


Vad jag ska göra med papperskopiorna? Planerar att göra ett collage. Återkommer om det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar