söndag 21 oktober 2012

Pyssel och pill

Eftersom vädret visar sig från sin allra tråkigaste sida - dvs grått, regnigt och allmänt vidrigt (rent ut sagt) - så drog jag med Martin till Hjultorget för lite söndagsshopping på Clas Ohlson(!?). Kom hem med bland annat en sockerkaksform och en ram, så eftermiddagen var "räddad". Bakning och pyssel fick bli söndagssysselsättningen.


En Tigerkaka slängdes ihop lite hastigt och lustigt och de foton jag fick från Copygram tidigare i veckan åkte in i ramen. Jag blev halvnöjd med resultatet men såg potentialen i det hela, om man planerar sina Instagrambilder lite bättre. Får se om det blir en till tavla framöver.

Nu känner jag att jag varit huslig nog och tänker med gott samvete lägga mig i soffan och slappa med iPaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar