fredag 20 januari 2012

Klänningsfredag

Igår lobbade jag för mina arbetskamrater att vi skulle ha klänning på oss idag. Bakgrunden är att jag köpt klänningar under hösten, men jag använder dom aldrig. Så nu bestämde jag och en tjej att vi skulle ha klänning på oss, med oss fick vi 2 andra tjejer. Var väl ingen big deal tänkte jag - och provade en av klänningarna igår kväll.

OMG! Jag såg ut som en valross! Nej det där gick ju inte. Av med den och på med en annan. Men den hade ingen ärm och det såg lite bart ut, även med en kofta.

Eftersom jag jobbar på bank så tänkte jag att det kunde vara snyggt att ha en skjorta under klänningen. Så jag drog på mig skjortan och gick ner till Martin för att visa. Han höll på att skratta ihjäl sig. Jag såg ut som en blandning av att jag skulle gå till kyrkan eller ha skoluniform på mig. Det gick bort med andra ord.

Så nu har jag svart klänning och en oversized kofta på mig. Lite kvinnligare - lite bättre.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det blev ingen bild... Har ingen bra spegel och ingen fotograf var tillgänglig. :(

      Radera