tisdag 27 mars 2012

En trött dag

Igår hade jag en hektisk dag på jobbet. Förutom mitt vanliga dagliga jobb med vissa marknadsgrejer, hemsida och div interna nyheter så skulle jag uppdatera/lägga in en ny sektion på webben samt sammanställa årsredovisningen. Jag insåg att jag var tvungen att prioritera och prioriterade årsredovisningen. Jag tycker inte om känslan när jag inte räcker till, men jag visste att jag gjorde rätt. Pratade även med en kollega som tyckte jag agerade rätt.

Var i vilket fall som helst helt slut efter en lång dag på jobbet så det var en lättnad när Martin föreslog hembakad pizza, ett glas rött och lite efterrätt på det. Ibland kan måndagar sluta riktigt bra.

Idag är det tisdag och jag ska vara supereffektiv. Och regnar det inte ikväll ska jag banne mig ut och springa igen. (ja, jag gjorde det i söndags och det var jätteskönt).

Idag blir en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar