fredag 1 juli 2011

Apropå Peace & Love...

Jag fick ju se min tonårsidol Jared Leto IRL igår. Storheten i det. Det går inte att beskriva.
Jag har ju sett honom en gång tidigare, då 30 Seconds To Mars var förband till Linkin Park i Globen 2007, men igår, det var magiskt!


30 Seconds To Mars @ Peace & Love 2011

Jared :)
M frågade om jag var femton år. Jag betedde mig tydligen som det. Och jaa, jag kände mig som femton..

Jag kommer ihåg hur jag och KW satt och drömde oss bort. Hur vi skulle åka till USA och träffa Jared och gifta oss med honom. Äkta tonårskärlek när den är som bäst (eller värst, beroende på hur man ser det).

Men gårdagen. Det var My So Called Life och jag var Angela Chase och han var Jordan Catalano. Well, at least in my dreams... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar